..... silakan .....

nur kairunisa @ niesa...diploma pengurusan pelancongan...politecnic sabak bernam... key ell... 20 years old...aiman ibrahim nye makwe...hehehe....anak sulung dari 3 org adq beradq...segala cerita bermula di cintamelody91.blogspot.com...k!sah dongeng...

Friday 24 June 2011

contest belog saya comel :)

okey dah berapa kali aku join contest tp x penahnye menang sampai aq da mula malas nx join.....
hahahahah :D
kali nie aku kena join CONTEST BLOG SAYA COMEL.
comel x belog aku nie maklumlah aq bkn pandy sgt nx edit2 nie... hehehe?






contest nie dibuat oleh cik Qistina.
belog die sesangat comel! polkadot buble alalala aku suka tgk belog die!

Syarat Penyertaan :
1. Follow belog cik Qistina n like page nya sekali ;)
2. Buat satu entry mengenai contest nie n tag kpd 4 owg. x kisah sape pon.
3. last sekali tinggalkan link kowg dkt comment box entry cik Qistina tuh.


Info:
Tempat Pertama : RM100 cash
Tempat Kedua : RM50 top up
Tempat Ketiga : RM30 top up


haaa. mesti ramai yang berminat kan? meh ler join.

n aku nak tag 4 owg tuh kepada :
cik Diana
cik Soleha
cik Asfarena
cik Mila Tajuddin

yang mana nak join sempat lagi nak join.

Tarikh tutup : 17 Julai 2011 tarikh takkan diubah. mekasihhh ;)

mekasih cik Fara Nadzirah sebab tag saya . heee